4/1 2013

cha cha bloggen var ju ett tag sen nu men vad ska jag säga, jag lever och mår hyffsat bra. praktiken går bra på krickelin, dom frågade tilloch med om jag ville jobba i morgon :-D synd att man redan jobbar haha ^^


Nyår firades i vallrun med skoteråkning och trevligt sällskap :-)

Tycker att tiden går skit fort, och snart är det Februari och då är min resturangutbildning klar, och sen den 18 så åker jag till Vilhelmina för nästa utmaning haha :-P
Efter jag kommer hem från Vilhelmina måste jag nog åka utomlands för jag får fan spunk snart haha! vill ha värme :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!