Are you lonesome tonight ?

fan idag kände jag att jag faktiskt gjort någe nyttigt,
Va ju på skolan i morse och pluggade som en tok!
sen gick jag hem och har suttit med den jävla körkortsteorin i  4 timmar ^^ ,
har även lagat matlådor för några dagar, samt att jag har diskat bort allt och skurat golvet i köket!
 
Jag vill ha fler såna här dagar då man orkar göra saker, fast just nu är jag  jävligt förkyld och liten
men det gäller bara att bestämma sig förnått så går det ju nästan alltid ;)
I morgon efter skolan åker jag hem till moffa och käkar middag,
sedan blire mer teoriplugg när man kommer hem :)
 
haha blev massa babbel om inget typ
Nu blire min sköööna säng, kanske jag får sällskap av Fritz lr Signe haha ^^
mammas katter ^^
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!