Jag lovar och svär.

Jaha hemma igen efter en rolig men kall övning haha ^^
Det är konstigt när man väll är i väg då klagar man att det är kallt och allt är dåligt, men när man kommer hem
vill man inge annat än att komma tillbaka och träffa alla igen och ta på sig sin uniform, jag älskar det!
känner mig alltid hemma med mina grabbar och uniformen och så klart Pärlan :D
Och jag känner mig aldrig så ensam som jag gör när jag kommer hem från en militär övning, från att sova 12 pers i ett tällt och alltid minst ha en man vid sin sida till att komma hem till en ensam lägenhet.. 
Kan ju alltid hoppas att jag får jobbet jag har sökt då kanske drömmar blir verklighet ^^

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!