6 November

jaha nu är snart mina army days slut haha det har varit rolig och jobbigt men
en skit bra upplevelse och nu hoppas  jag att jag får söka vidare :D


annars  så händer det inte så mycket i mitt liv är mest med hjärtat och familjen när jag
är ledig, saknar att inte ha tid till att träffa emilia och lovisa så mycket som jag vill
men det blir nog bättre sen när jag muckar :)
tänkte ladda in några bilder  från olika  tillfällen ;)

jag å hjärtat på halloween. Bruno och en zombie


dagen vi  fick testa att sitta i en tårgaskammare :)

jag och louie hos josefinfin på inflyttningsfest:)

mitt logement :D



Kommentarer
Postat av: Louie

Haha att det kommer bli bättre när du muckar har jag också tänkt! :D Och fan vad brun jag var! x)

2010-11-07 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!