6/3

helgen har varit underbar :D
igår (fredag) var jag emilia och frej på krogen det var as kul :)
träffa massa roligt folk nämligen Emil och larsa ;) haha satt på goa till kl1
sen sista timmen så gick vi på o'learys och där hände det oxå massa roliga saker xD

haha det var den roligaste krog rundan på länge ! :D

haha j, du är så jävla pinsam jag ser ju att du fortfarande bryr dig gud
vad du gjorde bort dig i fredags  xD



och idag så har jag och frugan varit ute och gått runt i stan hela dagen,
solat och myst =) och nu sitter jag hemma i haxäng med rajraj vi  sitter och kollar på
seven hemskt bra film :)




nu  några bilder från veckan :)


ludde å milia :)

sötis louie

mupp jag ;)

frej som  låg och sov när vi var på en tobaksföreläsning xD

en bild från våran promenad :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!