13/3

fan när man för engångs skull kollar på jävla skit melodifestivalen
ja då vinner inte den bästa nämligen Salem, usch för den dära anna wannabe shakira bruden.


Men nu till någe roligare nämligen min fredag :D
den började hemma hos mig med att jag och Diana lagade
mat, fläskfileé och pompa mums :D sedan kom linda :)
sen efter några timmar av skratt å alkohol så ringde vi kim och åkte in
till stan för att förfesta lite innan vi gick på krogen så vi
hamnade hos en kille som heter niklas där var det lite folk :)
sedan gick vi på G3 och dansade massa  träffade även linnea ronja och emi
trevligt trevligt :D sedan hamnade vi på sibylla och satt där någon timme
haha  sen efter  en översvämmning på toan och några  handräckningar senare
så gick vi hem till jimmy och fortsatte efterfesten där haha sen vid 7 tiden på morgonen
så knatade jag å kim hem och somnade ganska jävla snabbt xD
haha bilder kommer  snart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!