Går vidare- Håkan Hellström

tisdag- onsdag var helt jätte bra :D
fick besök av herr T, eftersom mamma å rainer
va i härnusand å gjorde nått haha
men i allafall jag å T kollade på massa filmer å svullade chips
och cola,vi var även ut och åkte moppe xD

Och idag på väg in till stan så ringde den en snubbe fån pliktverket
och frågade om jag fortfarande var intreserad av GSU och det är jag
så klart! Så nu rycker jag in i augusti lr vad man säger haha sen gör
jag 3 månader där sen söker jag vidare utbildning innom militären.
Jag e så jävla glad, fan  det verkar som mitt liv kommer ordna till sig
i allafall :D

sen har jag fixat skjuts ner till sabina oxå så jag hinner träffa henne
innan hon flyttar till L.A  :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!