This is the end

wow nu är skolan över,
kan inte riktigt fatta det
efter 3 fina år med min cp klass ;)
det har varit både upp och ner men jag
hade inte villjat byta det för nått!
Student dagen var jätte rolig men det var synd att
det var så jäkla kallt :S men jäkla roligt hade vi i allafall!

haha ja och igår fyllde jag år oxå,
och det firade vi med grillning i minnesgärde
vi spelade brännboll oxå, det gick fast det inte var det finaste  vädret haha :D
så tack till alla fina människor som kom och förgyllde min dag<3

jaha i morgon ska jag på arbetsförmedlingen och skriva in mig
som alla andra studenter som nu går arbetslösa,
jag skall även gå på skolan och lämna in busskortet och skåpnyckeln
men sen ska jag tattuera mig oxå och jag e skit pepp :D
Sen på fredag tror jag det blir middag med några vänner 
och sen ska vi spela mer brännboll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!