29/6

oj lite seg på att blogga,
aja Midsommar var jätte rolig Jag Emilia Simon och Love
käkade middag på The Rock och sen gick vi på marité å drack drinkar
men sen så smet jag å Emilia till G3 där vi dansade loss hela natten haha:)

igår så hängde jag med simon vi lyssnade på åskan och myste
men sen åkte jag hem för jag hade så hög feber att jag inte orkade göra nått :/

Och idag har jag bara legat å varit sjuk,Sovit och tagit det lugnt.
fast nu på kvällskvisten har jag varit ute en sväng å gått i mina nya träningsskor
var ju skönt att röra sig lite efter en hel dag i sängen haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!