21/2





usch är dödligt förkyld:( men helgen har varit underbar !
åkte till sveg  för att vara med  stefan och hanna :D<3
vi har ätit massa bakverk (stefan har ett konditori) och kollat massa
gamla vhs filmer bla djungelboken, Skönheten och odjuret, toy story 2 mm :)
vi har även varit på dollarstore både i sveg och i svenstavik haha

och i morgon ska jag och mamma börja riva tapeter i mitt rum :D
vi ska revovera det lite :) Eftersom jag ska flytta hem igen till haxäng.
och på fredag ska vi åka till sundsvall jag ska köra, och där ska vi bo på hotell och
bara ha det mysigt shoppa och äta gott ! jag längtar verkligen<3



Kommentarer
Postat av: Sabina

Rättskunskap :) Snygg design!!!

2010-02-24 @ 11:30:42
URL: http://bordsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!