Det kommer en förändring.<3

eftersom det är sol idag så kör vi på klänning :D


jahopp just nu sitter sabina på ett plan till L.A
pratade med henne sistagången på minst ett år inatt.
Det känndes skönt att jag hann åka ner till sthlm innan hon åkte
och att vi han göra massa roligt och umgås.
Jag vet att det kommer gå super bra för dig där borta
är det någon som klarar att flytta till ett helt nytt land så är det du vännen.<3


Och grattis Emilia min fina för att du kom in
jag visste det nånstans inne i mitt hjärtat att du skulle det :D
För dig kommer det oxå gå super bra  och jag kommer att hälsa på dig så fort jag
får permis på helgerna jag lovar!<3

Wow vad alla växer upp, det är lite läskigt hur alla går sin egen väg :S




Kommentarer
Postat av: Sabina

GUMMAN!!!!!! Gah har inte hittat din blogg på ett tag men nu sitter jag här med lite tårar i ögonen! Saknar dig sååååå otroligt mkt! Du anar inte! Grattis till utbildningen, ska du göra den?? Jag tatuerade in Cherrybomb ikväll, hehe! Hade dig i tankarna så då gjorde det inte lika ont! Älskar och saknar dig!! Önskar jag kunde ringa och flumma i telefon med dig!

2010-08-11 @ 07:45:41
URL: http://bordsbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!