11/4

det har varit en trevlig helg, först i fredags  så var det inflyttnings
fest hos ronja med massa brudar haha  sedan  så blev det krogen fast
bara en kort stund för varken jag lr  frugan var så pepp på att vara ute
 så vi käkade på donken vid 00.00 sen gick vi hem å kollade på yrrol^^

sen igår(lördag) så följde jag med frugan hem till nälden och där var vi
allmänt störd, vi kollade på borat å käka kanin maat med dipp ^^

sen idag  så  vaknade jag å frugan vid 10  å dä satte vi oss ute på altan
och käkade frukost i solen:) sedan blev det en promenad med deras hund zeb
och nu sitter jag hemma hos pappa och har just fått mat  så nu är jag glad :)
fast jag har ju åkt på en förkylning så jag känner mig liten å svag haha
jäkla killbaciller säger jag bara ! 
Fast jag är ledig i morgo så ska jag åka ner på skolan å hämta min studentmössa
för nu har den äntligen kommit haha :)



Kommentarer
Postat av: Frun!

Ärade middagsgäst, dom ätbara rosorna är gjorda av plast. Vi ber eder snarast infinna er vid vår sida. Saaaknar dig din flörtis. Ses i morgon, vill höra allt om din kväll!

2010-04-11 @ 17:04:30
URL: http://walling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!