29/4

nu  har jag packat klart min resväska :D
nu nu e jag redo för att åka till berlin haha ^^
Dagen har bestått av massa projektredovisningar
även min egen som gick ganska bra var nervös as hell
men det gick ändå ^^
Nu skall jag hoppa in i duschen
sen åka till pappa och låna maries kamera  för jag orkar
inte släpa med mig systemkameran till berlin ^^
sen ska jag åka och chilla med herrn :)


och i morgon ska jag kliva upp typ kl 5 på morgen :S
för kl 6 så åker vi till TYSKLAND :D


tänkte skriva grattis till någara som fyller år när jag är borta
och det är dyrt att ringa utomlans^^


Grattis Ludvig  3 maj :D
Grattis Diana   1 maj :D
Grattis Rainer  1 maj :D

hoppas ni får en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Louie

Wiehiehie, hoppas ni får kul :D

2010-04-30 @ 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!