26/4

Helgen.

i fredags så var jag Emilia å freppe ut.Först så satt vi på tingan
fikade och spelade kort, riktigt trevligt var det :)
sen vid 11 så drog vi på goa satt där och chillade.

sen i lördags så var jag med larsa åkte lite bil och sen
ringer dte någon kompis till larsa å frågar om vi kan köra
han till vemdalen å vi ba varför inte haha så det blev en roadtrip
till vemdalen fram och tillbaka ^^ sen när vi kom hem till min
lägenhet så tittade vi på en skräck film.
Jag gick även runt frösöberget i det fina vädret :)


sen idag ,söndag har jag flyttat massa saker från lägenheten
så den är nästan tom ska ta det sista i morgon,  idag har jag oxå
övningskört massa å det var kul:) för nu jäklar ska jag försöka
ta det där jäkla plastkortet!



Berlinberlinberlinberlin snart!

hittade tusselagos på min promenad :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!