tisdag

idag har man  faktist varit sådär halv duktig först har man varit på skolan sen
gick jag  upp på körskolan å hade körlektion å det gick bra  sen mötte jag upp
emilia min fina å gick på teori som höll på i 2 timmar segt men bra vi mötte även Annie där:)

i morgon har vi klasskort vi ska se ut som lodisar/luffare xD haha undrar hur det kommer bli:O
aja  blir nog roligt :) har även sång i morgon så jag ska  träna på låten jag ska sjunga på fredag
för då har jag audition för musikalen (hair) är as nervös men det ska nog gå bra hoppas jag :)

jag tänker även klaga lite när jag ändå sitter här å skriver
jag är sjukt trött på detta jävla mellan väder :/ fel att det bara blir snö på engång?!
sen e jag förkyld igen blir aldrig helt frisk ont i huvet och as täppt i näsan :/
Men jag  hade en bra helg i allfall:) först i fredags så var vi ut på krogen å hade massa kul:D
sedan lördag så svullade jag å emilia å kollade på film innan hon skulle på moneybrother
sen kom jonas och så svullade vi ännu mer :) sen söndag  sov man typ hela dagen skööönt.

några  foton från fredags

simon  - erika - barbastark

jonas-

haha  jag å erika ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!