Mein hertz Brennt

GRATTIS MAMMSEN:D<3
hoppas du får en bra dag med mig å kim hihi^^

idag i allfall så har jag å mamma vart i stan från 1 till 9 typ hela jävla dan haha  först till
frissan fick en tid på onsdag ska klippa å slinga det ljusare :D
sedan snurrade vi runt på stan  käkade pizza på via grande mums  det var sista måltiden  för oss
 vi ska börja på viktväktarna  så kanske man kan må lite bättre med sig själv äta rätt å börja
träna om jag ska orka med lumpen :D för den ska jag fan göra  orka bry sig va alla andra säger!


på onsdag blir det först frisören sedan miche  å stan :D<3

nu ska jag kolla lite mer på simpsons är på skiva 3 nu  haha den du skånken :D
...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!