27/3 21:58

fredag,

sov till halv 11 åkte på skolan käkade lunch (tacos) ^^,
och kl:13  trodde jag att  jag skulle
ha nån jävla hjärt och lungrädding för micke hade sagt det
men det hade jag tydligen inte
så jag missade min bas lektion :( JÄVLA MICKE!

ikväll har  jag bara chillat,  jag å pappsen har kollat på Så ska det låta
och bara mumsat chips och godis  japp vi e tjocka.
Just nu  lyssnar jag på,  lasse lindh- göra slut sång
han e  en go gubbe  fast inte bättre  än min håkan <3
i morrn blir det feest  hos  limsniffar hasse ^^ kulkul
walle ska sova här då  mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!