helgen

ha ha helgen blev ju jävligt kul?
xD i fredags var det fira min älskling emilia som stod
på schemat och det gjorde vi  först så var det  förfest hemma hos mig
emilia jonas frej lellan lovisa michell viktor och lowe kom och drack å lyssnade på
massa musik riktigt trevligt var det :D sedan drog vi på krogen först på goa å där blev jag
bästa kompis med goa toaletten xD erika drack nog lite för mycket  så jag
och jonas åkte taxi hem typ vid 12  så kvällen blev väldigt kort för min del xD
förlåt emilia ! men som du sa så värkade det som om du hade haft det roligt ändå
i kön till olerys ;D  men nästa gång så blir det en tjej kväll! love ya<3



lördagen bestod av att jag låg delvis vid toan och i soffan xD
fast jonas räddade min dag  och hyrde  film,
Brüno och public enemies och dom var faktiskt väldigt bra :D


sen idag så har jag haft kör hela dagen  från 1 till halv 8
våran lucia konsert blev faktist bra synd att emilia  var sjuk : /



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!