Forever

idag  har jag haft min första sång lektion  det känns  skönt att börja igen  =)
sedan traskade jag och walle till pulzin och tränade som  ett jävla as.
sedan hade vi engelska som gick bra  det e ju så jävla lätt så det e e inte sant :D
sen kom stefan och hämtade mig  och  vi åkte och hämtade hanna på dagis  och resten av dagen har jag varit med dom
 åkte blandannat till barnenshus donken och tages ;D
lite bilder från dagen :)
hanna :)

när jag va liten  fanns det  inte så här många barbies att välja mellan :O
sedan gick jag å jonas till raggarn och köpte groggvirke  xD
han  har ett  näs löv på sig lr vad han nu sa :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!