Dancing in the dark

soft helg har mest sovit  det e sköönta att sova ^^
miche  kom och  räddade min dag i lördags  det var tur annars hade jag nog bara sovit hela lördagen oxå xD
sitter hos min far nu,  pappa vecka ^^
jocke har varit här och  vi kollade på film och möööös :)
även att stefan kom hit med lite mat åt mig haha  det var snällt
men blir lite irriterad på att alla åker utomlans  jag menar ta med er MIG! dumma
 pappa som åker med marie till grekland och dumma mamma som åker med rainer till egypten :(
sad erika ;(      och emo blobs e det sötaste som finns<3       





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!