Samma nätter väntar alla.

jag e så arg  och lessen att jag inte vet vart jag ska ta vägen,
i fredags skedde det en våldtäkt MITT i centrala brunflo 2 killar  slog ner en tjej med ett basebollträ så att
hon svimmade och när hon vaknade  så våldtog dom henne. jag blir så jävla arg  för att jag känner
den här tjejen å  hon e så jävla snäll skulle  inte göra en fluga illa. OM dom nu hittar  dom här 2
killarna så kommer dom inte  få några långa fängelse straff  typ 3 år lr något sånt. 
 Dom har förstört en ung kvinnas liv föralltid, för att dom var kåt lr hade lite och göra ungefär.
Fan svenska fängelser e ju som om man bara har fått utegånsförbud dom har ju allt i  fängelset
typ ps2 ,tv  ,dom får  god mat,  ett  eget litet rum , M.M jag tycker man ska skicka våldtäks män till  ett jävla  fängelse i usa  lr typ  irak där DOM kan bli förnedrad och våldtagen varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!