Det kommer aldrig vara över för mig.

Det kommer aldrig va över för mig.
Håkan du har ännu engång fått mitt hjärta att slå lite fortare samt ett leende på läpparna,Underbart!
 
Det har varit en bra och lugn helg, i fredags blev det häng och bio med simpa, nyaste die hard, helt okej film typisk action rulle med mycket explotioner och vapen.

Lördagen spenderades med Christian och skräckfilm samt popcorn och vildmarks chips, sjukt goda påminner om törkött :) sen efter Christian åkt hem kommer simpa förbi med zack, och jag får vara hundvakt en stund innan simpa och johan kommer å kollar film med mig, mycket trevligt sällskap :)
Och idag har jag spenderat dagen med mammsen, fixat håret samt tränat och snackat skit.
en bra helg helt enkelt!
 
Occh nu vill jag att det ska vara torsdag så jag kan va klar med skitkörkortshelvetet! usch fast om jag skulle faila uppkörningen så gör det inte så mycket, bara göra om göra rätt som dom säger i militären ;)
 
Avslutningen på en bra helg blir med blåbäspajen jag bakar nu och lite supernatural :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!