Lost

igår var en till  bra dag :)
 va på skolan å   sega som vanligt haha
sedan blev det  kör med walle hihi
efter det drog jag till skånken  han skulle bjuda  på  middag
åt mig  lellan  jens  björn å pontus haha det var  roligt efter   typ 5 min tog
jag å jens över matlaningen  haha ^^
lellan bjöd på kakaor och domandra bjöd på skratt
 tror inte jag har skrattat så mycket på evigheter xD
sedan kollade vi på sten kult i månsken  dvd  haha  lol på alla
förutom emilia som va bra :D
nu snart ska jag  sätta mig på bussen å åka till  jamtli
å kolla på nån teater grej som  skolan har gjort ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!